dimecres, 17 de setembre del 2014

GRANNY SQUARE BLANKET

Aquesta manta que us ensenyo avui fa molt de temps que la vaig fer......ara farà 2 anys i no sé perquè se'm va quedar pendent. Avui estava repassant diferents projectes i...........veig aquestes fotos, uffffff!!!!



Com podeu veure es tracta d'una manta molt sencilla i fàcil de fer, jo me l'emportava als entrenos de futbol del Nil, al parc....a tot arreu perquè mai portes pes, amb una bossa molt petitona ho portes allà on vulguis.
Doncs bé comencem:

Les troques acríliques que vaig utilitzar són de Country Crafts, una botiga anglesa que tenen una gama de colors molt extensa, la recomana sempre la Lucy que jo sempre visito el seu blog i la veritat és que no em van semblar gens cares (és clar que al ser acríliques resulten més econòmiques i la gama de colors acostuma a ser més extensa).
El patró és el típic Square, li vaig veure un coixí molt maco que va fer la Cristina de My world of wool, vaig buscar el patró i som-hi!!!!

Els colors són:  1026-Apricot, 1132-Shrimp, 1034-Sherbet, 1068-Turquoise, 1019-Could Blue, 1003-Aster, 1432-Wisteria, 1188-Lavender, 1084-Magenta, 1390-Clematis, 1241-Fondant, 1083-Pomegranade, 1246-Lipstick, 1061-Plum, 1316-Spring Green, 1422-Aspen, 1065-Meadow, 1081-Saffon, 1020-Lemon, 1023-Raspberry i 1082-Bluebell.






En total vaig treballar 21 colors.
Vaig teixir 6 granny squares de cada color o sigui que em van quedar 126 quadres en total.
Els vaig distribuïr en 14 files i 9 columnes.
Les mides de la manta eren 1'55m de llarg per 1'10m d'ample.
Com podem veure vaig tenir ajuda i sobretot complicitat.


Vaig començar distribuïnt els colors a la taula....


Però vaig haver d'acabar al terra perque ja no m'hi cabien!


Per unir-los vaig seguir les indicacions de la Lucy i em va anar moolt bé (de totes formes per mi va ser la part més feixuga ....i distribuïr els colors....també),
Poc a poc anava unint amb ganxet....



Ara ja està acabada, us l'ensenyo del revés. Queda bé, oi?


Tot i lo pesat, realment queden molt ben units i la manta queda ben acabada i consistent.



Finalment hi vaig fer un contorn molt sencill, perquè la manta ja era prou acolorida.


I el resultat final va ser:


Va ser el regal de Reis per a les meves nebodes.


Que ja fa 2 anys..........quina vergonya. Bé ja ho diuen mai es tard.......

Una abraçada

Anna



7 comentaris:

  1. Anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    M'ENCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
    Quina preciositat!!!!!! t'ha quedat perfecta!!!!!!!!!! els grannys super bé
    i la combinació de colors xulíssima!!!!!!
    Això sí que és un regalàs!!!!!!
    Mil gràcies, guapa!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ja ja em fa vergonya lo tard que he posat el post, però realment era l'any 2012 quan vaig veure el teu coixí...i mira una manta!!!!
      Mil petonassos guapa, que ja saps que et segueixo sempre!!!!

      Anna

      Elimina
  2. Ha quedat xulíssima la manta! Ara m'has fet pensar que he d'acabar de csir la meva, jeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ja ja a mi va ser una de les coses que més mandra em va fer....ànims!!!

      Anna

      Elimina
  3. Es maca, re-maca!! Molt xula, "nunca es tarde si la dicha es buena".

    Petonets

    ResponElimina
  4. M'agrada molt Anna! I estic d'acord b tu: a mi cosir els trossoa em fa mooooolta mandra.

    ResponElimina
  5. Anna, una manta xulissima!
    Aprofito per comentar-te que he nominat el teu bloc als Liebster Awards. Si t'interessa tens més informació aquí http://elganxetdelamarta.blogspot.com.es/2014/09/liebster-award.html. Una abraçada!

    ResponElimina